Partiju apvienības “Attīstībai/Par!” līdzpriekšsēdētājs un Rīgas domes deputāts Juris Pūce rosinājis mazināt birokrātiju ielu tirdzniecības saskaņošanai un organizēšanai Rīgā, aicinot izstrādāt jaunus saistošos noteikumus.
Rīgas pilsēta jau ilgstoši tirgotājus un uzņēmējus apgrūtinājusi ar dažāda veida birokrātiskām procedūrām, kas nesekmē ne privātās iniciatīvas attīstību, ne ir normāla prakse 21. gadsimta galvaspilsētā. Turklāt, arī esošo saistošo noteikumu grozījumu projekts, par kuru plānots lemt šodien, šīs problēmas nerisina.
Partiju apvienības “Attīstībai/Par!” līdzpriekšsēdētājs un “Latvijas attīstībai” Rīgas domes deputāts Juris Pūce rosinājis grozījumus papildināt ar punktu, kas nosaka jaunu saistošo noteikumu izstrādi ielu tirdzniecības saskaņošanai un organizēšanai četru mēnešu laikā no šo saistošo noteikumu spēkā stāšanās dienas.
Juris Pūce, partiju apvienības “Attīstībai/Par!” līdzpriekšsēdētājs un Rīgas domes deputāts: “Tirdziņi Vecrīgā, āra kafejnīcas un terases Rīgai piedod savu šarmu. Taču aiz šī šarma stāv nevajadzīgu birokrātisku procedūru virkne, bez kuras Rīgas pilsēta varētu iztikt, ļaujot uzņēmējiem un tirgotājiem vairāk pievērsties savai tiešajai darbībai. Lai atvieglotu ielu tirdzniecības organizēšanu un saskaņošanu, esmu rosinājis pārstrādāt saistošos noteikumus, ievērojot vienas pieturas aģentūras principu īstenošanu Rīgas pilsētas pašvaldībā, tādējādi mazinot birokrātiju un veicinot elektroniskās saskaņošanas procesu ieviešanu. Es ceru, ka koalīcijas deputāti atbalstīs šo priekšlikumu un spers soli pretim daudziem uzņēmējiem Rīgā.”